Loading...
Tech

Οθόνη εμφανίζει διαφημίσεις με βάση τα κοντινά αυτοκίνητα και τους ανθρώπους

Μια τεράστια νέα οθόνη εγκατεστημένη στο δημοφιλές  Piccadilly Circus του Λονδίνου θα παρακολουθεί τα αυτοκίνητα και τους ανθρώπους που περνούν για να εμφανίσουν στοχευμένες διαφημίσεις. Η οθόνη των 790 τετραγωνικών μέτρων μπορεί να παράγει 281 τρισεκατομμύρια διαφορετικά χρώματα από 11 εκατομμύρια pixels σε απόσταση 8 χιλιοστών. Θα είναι η μεγαλύτερη οθόνη στην κατηγορία της – περίπου το μέγεθος τεσσάρων γηπέδων τένις – στην Ευρώπη όταν ενεργοποιηθεί. Η Landsec, η εταιρεία που κατέχει την οθόνη, λέει ότι διαθέτει τεχνολογία αναγνώρισης που επηρεάζεται από τους ανθρώπους και τα πράγματα γύρω τους, επιτρέποντας στις διαφημίσεις να στοχεύουν καλύτερα τους τοπικούς θεατές.

Η Landsec λέει ότι οι κρυμμένες κάμερες θα αναλύσουν τη μάρκα, το μοντέλο και το χρώμα των αυτοκινήτων που θα περνούν κοντά από την οθόνη της, καθώς και την ηλικία, το φύλο, ακόμη και τα συναισθήματα των πεζών, προκειμένου να προσαρμόσουν τις διαφημίσεις για το κοινό. Η τεχνολογία μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τον προγραμματισμό συγκεκριμένων διαφημίσεων που αναπαράγονται όταν συγκεκριμένα αυτοκίνητα οδηγούν δίπλα της, για αλλαγές του καιρού ή για έκτακτες είδησης καθώς και νέα για αθλητικούς αγώνες. Η οθόνη θα παρέχει επίσης δωρεάν Wi-Fi για τους ανθρώπους της γύρω περιοχής.

Για το θέμα των προσωπικών δεδομένων εκπρόσωπος της Landsec είπε ότι η οθόνη μπορεί να αντιδράσει σε αυτούς τους εξωτερικούς παράγοντες, αλλά θα το κάνει χωρίς να συλλέγει ή να αποθηκεύει οποιαδήποτε προσωπικά στοιχεία. «Για παράδειγμα, το επώνυμο περιεχόμενο που εμφανίζεται στην οθόνη μπορεί να αλλάξει ανάλογα με το χρώμα των οχημάτων», ανέφερε. Ο τρόπος με τον οποίο χρησιμοποιείται η τεχνολογία εξαρτάται από την προσέγγιση που επέλεξαν οι εταιρίες που διαφημίζονται.

Αυτή η γιγαντιαία οθόνη θα αντικαταστήσει έξι μικρότερες που χρησιμοποιούνται για να αντιπροσωπεύουν διαφορετική μάρκα. Κάθε δέκα λεπτά, μια διαφήμιση θα γεμίσει ολόκληρη την οθόνη για 30 δευτερόλεπτα – οι πρώτες μάρκες κατά την έναρξη θα περιλαμβάνουν τις Samsung, Coca-Cola, Hyundai και L’Oreal.

Για το μεγαλύτερο μέρος του χρόνου, η οθόνη θα είναι χωρισμένη στα παραδοσιακά έξι τμήματα που θα μεταδίδουν ζωντανά βίντεο, αθλητικά αποτελέσματα και feeds από διάφορες πλατφόρμες κοινωνικών μέσων. Η Landsec δήλωσε ότι ελπίζει οι εταιρίες να είναι σε θέση να δημιουργήσουν περιεχόμενο που οι άνθρωποι θα είναι σε θέση να αντιδράσουν, για παράδειγμα μέσω tweets ή Facebook θέσεις.

Δεν έχει καθορίσει ακριβή ημερομηνία για την ενεργοποίηση της οθόνης επειδή δεν θέλουν να προκαλέσουν υπερπληθυσμό στην τουριστική και ήδη πολυσύχναστη διασταύρωση.

Αν σας άρεσε η δημοσίευση και θέλετε να υποστηρίξετε το Altitude.gr στη λειτουργία του, μπορείτε να κάνετε ένα like στη σελίδα μας στο Facebook, να μοιραστείτε το άρθρο με τους φίλους σας, και να μας ακολουθήσετε σε Instagram, Twitter, Google+, Dailymotion, και YouTube.

ΚΥΡΙΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ
error: © altitude.gr