Loading...
Tech

Super Mario στον πραγματικό κόσμο!

Ο Mario, ο ήρωας του Shigeru Miyamoto είναι μία από τις πιο χαρακτηριστικές φιγούρες των video games και σήμα κατατεθέν της Nintendo, έκανε την εμφάνισή του στις αρχές της δεκαετίας του ’80 και έκτοτε έχει εμφανιστεί σε περισσότερους από 200 τίτλους, άλλοτε στις δύο και άλλοτε στις τρεις διαστάσεις.

Super Mario Bros. / ARKit Framework

Στην 1η περίπτωση έχουμε: Τίτλος Super Mario Bros. το οποίο κυκλοφόρησε από την Nintendo το 1985 για το Nintendo Entertainment System (SNES). Η ιδέα: Είναι του Καναδού Developer Stuart Langfield. Εργαλεία: ARKit Framework της Apple.

Ο Langfield δανείστηκε αρκετά στοιχεία από το πρωτότυπο παιχνίδι (ηχητικά εφέ, μουσική επένδυση). Τα τρισδιάστατα στοιχεία (assets) του Super Mario AR δημιουργήθηκαν με τη βοήθεια του ARKit Framework – για την κατασκευή εφαρμογών επαυξημένης πραγματικότητας χωρίς την ανάγκη πρόσθετου hardware. (Μόνο με την κάμερα της iOS συσκευής). Δείτε το βίντεο…

Super Mario / Hololens / Central Park

Στην 2η περίπτωση έχουμε: Hololens το mixed reality headset της Microsoft. Τοποθεσία: Central Park Νέα Υόρκη. Και μια τρελή ιδέα του Abhishek Singh για μια real-life AR εκδοχή του Super Mario, στα πρότυπα του Pokemon GO…

Ο Abhishek Singh λοιπόν βγήκε έξω, έβαλε την στολή του Mario, φόρεσε το headset του και με την χρήση της Unity3D engine έφταξε ένα Super Mario κόσμο στο Central Park. Το δημιούργημα του είναι καταγεγραμμένο μέσα από το Hololens. Δείτε το βίντεο…

Αν σας άρεσε η δημοσίευση και θέλετε να υποστηρίξετε το Altitude.gr στη λειτουργία του, μπορείτε να κάνετε ένα like στη σελίδα μας στο Facebook, να μοιραστείτε το άρθρο με τους φίλους σας, και να μας ακολουθήσετε σε Instagram, Twitter, Google+, Dailymotion, και YouTube.

ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ